close


extreme ways are back again
extreme places i didn't know
i broke everything new again
everything that i'd owned
i threw it out the windows, came along
extreme ways i know move apart
the colors of my sea, perfect color me

extreme ways that help me
help me out at night
extreme places i had gone
but never seen any light
dirty basements, dirty noise
dirty places coming through
extreme worlds alone
did you ever like it planned

i would stand in line for this
there's always room in life for this

oh baby, oh baby
then it fell apart, fell apart
oh baby, oh baby
then it fell apart, it fell apart
oh baby, oh baby
then it fell apart, it fell apart
oh baby, oh baby
like it always does, always does

extreme sounds that told me
they helped me down every night
i didn't have much to say
i didn't get above the light
i closed my eyes and closed myself
and closed my world and never opened
up to anything
that could get me along

i had to close down everything
i had to close down my mind
too many things to cover me
too much can make me blind
i've seen so much in so many places
so many heartaches, so many faces
so many dirty things
you couldn't even believe

i would stand in line for this
it's always good in life for this

oh baby, oh baby
then it fell apart, fell apart
oh baby, oh baby
then it fell apart, it fell apart
oh baby, oh baby
then it fell apart, it fell apart
oh baby, oh baby
like it always does, always does


嚴峻的考驗正捲土而來
極地征戰我卻渾然不知
投資典範不斷地在移轉
再一次打破所學新思維
拋開舊框架我一人獨行
極地道路我將彩繪出自己的風格
打造屬於我的完美特質

挫折幫助我成長
走出熊市的威脅
破壞之後就該重建
卻從未露出一絲曙光
國債,衰退,空頭紛擾
藏污納垢逐一浮現
惡劣環境我獨行
難道你滿意命運的安排嗎

我依舊會堅忍不拔
總會殺出一條血路

哦~拜託
怎麼 還是墬落, 墬落
哦~拜託
怎麼 還是墬落, 墬落
哦~拜託
怎麼 還是墬落, 墬落
哦~拜託
每次都這樣~都這樣

空頭言論正叫囂
屢屢令我每況愈下
我選擇無言以對
沒有放棄黎明的曙光
我閉上眼 離開群眾
隔離外界 閉關修行
這一切的一切
放空自我 淨化心靈

我要放下這一切
我要拋開舊思維
諸多煩事困擾著我
我無法認知看透
即使我屢次征戰所見
融資斷頭,哀鴻遍野
利空一波接一波
令人無法置信

我依舊會堅忍不拔
克服難關化險為夷

哦~拜託
怎麼 還是墬落, 墬落
哦~拜託
怎麼 還是墬落, 墬落
哦~拜託
怎麼 還是墬落, 墬落
哦~拜託
每次都這樣~都這樣

arrow
arrow
    全站熱搜

    inso 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()